Παρασκευή, 24 Ιουλίου 2009

ΗΓΟΥΜΕΝΗ ΚΑΣΣΙΑΝΗ Ι.Μ. ΑΓΙΑΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΑΛΙΣΤΡΑΤΗΣ: "ΜΕ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕ Ο ΙΕΡΟΘΕΟΣ"

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ:
ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΕΛΗΣ





Η ΗΓOYMENH ΚΑΣΣΙΑΝΗ ΕΔΩΣΕ 90.000 ΕΥΡΩ ΣΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΖΙΧΝΩΝ & ΝΕΥΡΟΚΟΠΙΟΥ ΙΕΡΟΘΕΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΕΙ ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΜΗΝΥΕΙ ΓΙΑ ΑΠΑΤΗ & ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΟ ΠΛΟΥΤΙΣΜΟ.

Αγωγή αποζημιώσεως συνολικά 101.700 ευρώ, λόγω αδικοπραξίας, αδικαιολογήτου πλουτισμού και λόγω ηθικής βλάβης ζητά η Ηγουμένη, μοναχή Κασσιανή της «Ιεράς Κοινοβιακής Μονής Αγίας Κυριακής Αλιστράτης» από τον Μητροπολίτη Ζιχνών και Νευροκοπίου κ.Ιερόθεου ενώπιων του πολυμελούς Πρωτοδικείου Δράμας για το χρηματικό ποσό που αγγίζει τις 90.000 ευρώ και όπως επισημαίνει του εμπιστεύθηκε για να επισκευάσει την Μονή και να την επανδρώσει.
Σύμφωνα με την ηγουμένη Κασσιανή, η παράδοση του ποσού των 90.000 ευρώ έγινε σε τραπεζογραμμάτια στον Μητροπολίτη μέσα στο κελί της, συναινούσης της τότε ηγουμένης Νυμφοδώρας, χωρίς βέβαια την υπογραφή καμίας απόδειξης ή άλλου εγγράφου. Όπως αναφέρεται στην αγωγή «η καταβολή του ποσού έγινε, διότι πεισθήκαμε ότι έχουμε απέναντι μας τον πνευματικό πατέρα και προστάτη της Μονής μας που μας περιβάλλει πάντα με αμέριστη εμπιστοσύνη και αγάπη. Από σεβασμό στο πρόσωπο του δεν απαιτήσαμε απόδειξη. Άλλωστε η χριστιανική ηθική επιτάσσει σε μια μοναχή και Ηγουμένη την πλήρη εμπιστοσύνη στους ταγούς της ιεροσύνης, αλλά και την καλή πίστη σε κάθε είδους συναλλαγή μαζί με τον πνευματικό πατέρα της Μονής. Η αμφοτεροβαρής αυτή σύμβαση, όταν καταρτιζόταν θεωρήσαμε ότι ήταν ωσάν να δίναμε τα χρήματα μας στον ίδιο τον Κύριο, ώστε θα φαινόταν αταίριαστο, να ζητήσουμε να μας υπογράψει».
Σε άλλο σημείο της αγωγής αναφέρεται πως «ο καιρός περνούσε και οι υποσχέσεις του κ.Ιερόθεου παρέμεναν ανεκπλήρωτες. Τίποτα από όσα υποσχέθηκε δεν υλοποίησε με αποτέλεσμα να βρίσκεται η Μονή σε διαρκή αδυναμία να σιτίσει την αδελφότητα, η οποία οδηγούνταν σε φυσική εξόντωση, αφού εστερίτο και των πλέον χρειωδών για σίτιση και περίθαλψη. Στις συνεχείς οχλήσεις μας διαβεβαίωνε ότι τα θέματα μας θα ρυθμιστούν. Όταν ένα χρόνο μετά, τον Ιούνιο του 2005 οι οχλήσεις οξύνθηκαν και έγιναν απαίτηση να επιστρέψει το ποσό που του εμπιστευθήκαμε, ανερυθρίαστα απήντησε στην Ηγουμένη: «έχεις απόδειξη ότι μου τα έδωσες, ποιος στις μέρες μας δίδει χρήματα χωρίς απόδειξη;».
Έτσι λοιπόν για τους παραπάνω λόγους η ηγουμένη υπέβαλε μήνυση στις 1/8/2007 ενώπιων του κ.Εισαγγελέως Προτωδικών Σερρών για απάτη, η οποία βρίσκεται στην κύρια ανάκριση για το αδίκημα της απάτης, της οποίας το περιουσιακό όφελος και η προξενηθείσα ζημιά υπερβαίνει τα 73.000 ευρώ (κακουργηματική απάτη)».
Ωστόσο, σημειώνεται παρακάτω στην αγωγή πως «λόγω του έντονου προβλήματος επιβιώσεως που αντιμετωπίσαμε και μετά των φορτικών οχλήσεων μας, μας απέστειλε το πρώτο τρίμηνο του 2005, το ποσό των 2.000 ευρώ σε μετρητά και εξόφλησε τον τεχνίτη κ.Σ.Κ. που χρησιμοποιήσαμε για την στεγανοποίηση στέγης του λυόμενου οικίσκου εντός της μονής μας, καταβάλλοντας του ποσό 6.300 ευρώ στις 22.4.2005. Εν τέλει, από τον Ιούνιο 2005 μέχρι σήμερα, ο εναγόμενος αρνείται να μας αποδώσει το ποσό των 81.700 ευρώ, ιδιοποιούμενως αυτό».

1 σχόλιο:

  1. Στην σελίδα της εκκλησίας της Ελλάδας διαβάζουμε:
    "ΜΗΤΡΟΠΟΛH ΖΙΧΝΩΝ & ΝΕΥΡΟΚΟΠΙΟΥ
    MONH ΑΓΙΑΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΑΛΙΣΤΡΑΤΗΣ
    Ηγουμένη: Νυμφοδώρα Καραμανλίδου
    Μοναχές:2
    Διεύθυνση:Τ.Κ.
    Τηλέφωνα:23240 – 31499"
    Στην Εφημερίδα Πανσερραϊκή κι εδώ παραπάνω:
    "Η ΗΓOYMENH ΚΑΣΣΙΑΝΗ........"
    Φυσικά πρόκειται για δυο διαφορετικά πρόσωπα.
    Πριν όμως διαβάσουμε από την έγκριτη εφημερίδα που αρθρογραφείς κι είσαι αρχισυντάκτης, την αποκλειστικότητα, θα θέλαμε να πάρουμε ένα ιστορικό.
    Τι εννοώ;
    Μια παρουσίαση της Μονής (που με το δημοσίευμα σίγουρα θα γίνει τόπος τουριστικού προορισμού), έχει απ' ότι θυμάμαι από την τελευταία μου επίσκεψη ένα ειδυλλιακό περιβάλλον, μας πήγαινε Πρωτομαγιά όταν ήμουν μικρή ο πατέρας μου. Πότε και για ποιους λόγους και πότε έγινε η απομάκρυνση της ηγουμένης
    Η απάντηση «έχεις απόδειξη ότι μου τα έδωσες, ποιος στις μέρες μας δίδει χρήματα χωρίς απόδειξη;» του Αγίου Ζιχνών και Νευροκοπίου είναι από την δικογραφία κι όχι από τον ίδιο υποθέτω.
    Θα 'ταν καλό στο ρεπορτάζ για να υπάρχει πληρότητα να αναφερόταν κι άλλη πλευρά. Όχι ότι πιστεύω πως δεν είναι σωστά όλα όσα γράφεις, αλλά θα 'θελα να μάθω αν η ηγουμένη "το ' σκασε...." (όπως έγραψε ο συνάδελφός σου σε άλλη σελίδα για άλλες μοναχές) ή εκδιώχθηκε από τον τοπικό Άγιο και για ποιους λόγους συνέβη, αν συνέβη το τελευταίο. Τέλος πάντων ποιος θα πάρει τα ρέστα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή