Κυριακή 31 Μαΐου 2009

ΤΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ "ΡΑΒΑΣΑΚΙ" ΑΠΟ ΤΑ ...ΧΑΝΙΑ!




Απίστευτο και όμως Ελληνικό!


Η τραγελαφική ιστορία γραφειοκρατίας άφησε άναυδο τον κ. Γιώργο Χαριτόπουλο από το Νεοχώρι Σερρών αλλά και τους συγγενείς του.
Του έστειλαν κλήση στο σπίτι του ότι με το αυτοκίνητο του – που αξίζει να σημειωθεί ότι αναγράφονται και οι ίδιες πινακίδες – πάρκαρε σε λάθος σημείο στα Χανιά με αποτέλεσμα να παρανομήσει και τώρα καλείται να πληρώσει και πρόστιμο περίπου 58,69 ευρώ.
Ο κ.Χαριτόπουλος μας εξηγεί απεγνωσμένος ότι προσπαθεί να εξηγήσει στην Διεύθυνση Οικονομικών του Δήμου Χανίων ότι δεν πήγε ποτέ στην περιοχή της Κρήτης, αλλά –στην Ελλάδα ζούμε- αυτοί επιμένουν ότι πρέπει να το πληρώσει και ότι η κλήση ισχύει!
«Μου ήρθε κλήση και δεν έχω πάει ποτέ στη ζωή μου στην Κρήτη. Δεν έχω πατήσει ποτέ στα Χανιά. Πριν από δυο χρόνια μου είχε έρθει μια κλήση πάλι και τώρα βλέπω ότι επανήλθε. Οι πινακίδες στο αυτοκίνητο μου είναι ίδιες, τώρα πως έγινε αυτό. Πιστεύω πάντως πως έγινε μπέρδεμα, δεν ξέρω πως μου στείλανε την κλήση, αλλά εγώ δεν πήγα εκεί.
Αυτοί όμως επιμένουν ότι εγώ βρέθηκα εκεί και παρανόμησα. Αρκετές φορές πήρα τηλέφωνο στην αρμόδια υπηρεσία, αλλά αυτοί λέγανε τα δικά τους. Πώς να το αποδείξω αυτό; Δεν έχω πάει ποτέ στην ζωή μου στα Χανιά, πήρα τηλέφωνο κι αυτοί συνέχισαν να επιμένουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου